15 Ağustos 2013 Perşembe

Kanun Benim: Appaloosa film indir


Kanun Benim: Appaloosa film indir
Kanun Benim & Appaloosa (2008) BRRip XviD Türkçe Dublaj Tek Link indir
Kanun Benim: Appaloosa afis

http://www.imdb.com/title/tt0800308/

1882 New Mexico, Appaloosa kasabası. Kanunsuzluk ve karmaşanın hüküm sürdüğü kasabalara seyyah olarak giden iki arkadaş Virgil Cole ve Everett Hitch, gittikleri yerlerde kanun adamı olarak görev yaparlar. Kasabadaki halk uzun süredir Randall Bragg isimli bir çiftlik sahibi tarafından zulüm görmektedir. Bragg 3 tane kanun adamını da öldürmüştür. Bragg’i asmak üzere mahkemeye çıkaran ikilinin planları kasabaya yeni gelen dul bir kadının varlığıyla değişir. Arkadaşlık, kıskançlık ve kanunla bezenmiş bu maceraya Appaloosa kasabasında şahit olacaksınız... film46.net iyi seyirler diler...

Kanun Benim & Appaloosa (2008) indir
Kanun Benim & Appaloosa (2008) indir
Kanun Benim & Appaloosa (2008) indir

Tek Link indir
http://www.letitbit.film46.net/link/4T
Kanun Benim: Appaloosa film indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder